Yhdistyksen esittely

Suomen Polvi- ja Artroskopiayhdistyksen tavoitteena on kehittää polven alueen vaivojen ja vammojen hoidon osaamista Suomessa ja edistää polvikirurgista koulutusta. Yhdistys järjestää jäsenilleen vuosittain 1-2 koulutuspäivää ja osallistuu kansainvälisiin polvikirurgian kongresseihin Suomen edustajana.

ESSKA tarjoaa Suomen Polvi- ja Artroskopiayhdistyksen jäsenille alennuksen ESSKAn vuosijäsenyysmaksusta. Saat alennuskoodin liityttyäsi jäseneksi.

Yhdistyksen jäsenyydestä kiinnostuneet voivat hakea jäsenyyttä kahden olemassa olevan jäsenen suosituksesta.

Suomen Polvi- ja Artroskopiayhdistyksen pyrkii edistämään nykyaikaista suomalaista polvinivelkirurgiaa ja toivottaa tervetulleeksi sekä uudet jäsenet että osaavat konkarit – potilaiden parhaaksi!